Ärlegatan

Ärlegatan

Skeppsviken ska uppföra 50 bostadsrätter på Ärlegatan i Majorna. Till detta projekt krävs intresseanmälningar, och vi fick i uppdrag att skapa en driven kommunikation inför detta.

Eftersom fastigheten ska byggas ett knappt stenkast från Mariaplan, en av Majornas mest populära samlingspunkter, valde vi att låta berättelsen ta avstamp därifrån. Med utgångspunkt från Skeppsvikens plattform – Följ med till Skeppsviken – fick detta projekt payoffen: Följ med till Majornas hjärta.

Vi tog fram ett projektmärke och säljande text samt producerade en kortare film om området. I text och bildmanér berättar vi om det liv som möter en när man närmar sig Mariaplan. Marknadsföringen har skett i sociala medier.

Projektledare:

Magnus Ekberg
[email protected]
+46 70-842 39 40

KONTAKA OSS

Du kanske också är
intresserad av dessa case?

Denna webbplats använder cookies för att ge dig den bästa upplevelsen. Läs mer om vår integritetspolicy här
Godkänn genom att klicka på "Acceptera" -knappen.