Kungsmässan

Kungsmässan Case

Kungsmässan

Sveriges bästa citygalleria
Kungsmässan huvudbild

Uppdraget.

Kungsmässan är en flerfaldigt prisbelönt citygalleria mitt i centrala Kungsbacka. Vårt kommersiella år med dem innebär fotograferingar, annonsering, löpande kampanjarbete samt övrig strategisk kommunikation. Kungsmässan har ca fem miljoner gäster årligen – vår ambition är att nå dem allihop, helst flera gånger om.

Hur gjorde vi skillnad?

Genom att i god tid inför varje kalenderår dra upp en strukturerad och detaljerad planering har vi säkerställt att Kungsmässans kommunikation löper smidigt och håller en konsekvent ton, vilket lett till en trygghet för målgruppen. Känslan du får av kommunikationen möts du av på plats.

Med enhetligt och tydligt kommunikationsmaterial har vi bidragit till att Kungsmässan har en bibehållen stark profil i upptagningsområdet. Trots hotet från näthandeln håller besökssiffrorna fortsatt höga nivåer.

Kungsmässan Case
Kungsmässan Case

Kampanjer.

Kungsmässan Valentine Hours
Kungsmässan Månadskampanjer
Kungsmässan Gaming
Kungsmässan Black Friday
Kungsmässan Golden Hours

Sharing is caring

000

Ansvarig projektledare

Magnus Ekberg

Projektledare

magnus@r2.se
070-842 39 40

Liknande case.