En kärlekskampanj som gör skillnad

En kärlekskampanj som gör skillnad
14 februari, 2020 Emma R
Alla hjärtans dag

En kärlekskampanj som gör skillnad

Valentine Hours @ Kungsmässan

På r2 firar vi kärleken lite extra genom en riktigt sprudlande kampanj. Vi har nämligen producerat alla hjärtans dag-kampanjen Valentine Hours för vår kund Kungsmässan. R2 har stått för framtagning av konceptet Valentine Hours och därmed posters, flyers och digital marknadsföring med målet att engagera butiker och locka besökare till Kungsmässan.

En kampanj som blivit riktigt lyckad i sociala medier och bidragit till mycket engagemang, både från butikerna och besökare. Under hashtagen #KMvalentine har Kungsmässan och butikerna samlat bilder och filmer inför Valentine Hours som sedan levt vidare efter eventdagen. Valentine Hours resulterade i tre timmar alla hjärtans dag-shopping med unika rabatter från butikerna. Vem klappar ditt hjärta för?

Sharing is caring

000

Författare

Emma Rådhall

Webb / Digital Design

emma@r2.se
070-547 11 37

 

Liknande artiklar.