Hållbar kommunikation

Hållbar kommunikation
8 januari, 2020 tigerton
hallbarkommunikation
hallbarkommunikation

Varumärkesbyggande för framtiden

Hållbarhet ur en kommunikativ synvinkel handlar om långsiktighet. Om budskap som håller över tid, som skapar trygghet internt och går att utveckla. Varaktiga och långsiktiga kundrelationer skapar därför en god grund för varumärkesbyggande strategier som står sig långt in i framtiden 

Och just därföär vår vision som byrå att skapa en god grund för långsiktiga kundrelationer redan från första kontakten. Med den filosofin som stöd ökar möjligheterna för oss att skapa en förbättrad affär för ert företag.  

Det här resonemanget ligger i linje med en rapport från globala marknadsföringsorganisationen WARC – som indikerar att marknadsförare kommer att fokusera mer på långsiktigt varumärkesbyggande framöverEn växande trend som vi på r2 redan känner oss hemma i. 

“Varumärkesbyggande är tillbaka och kommer att bli en stor trend under 2020”

David Tiltman, VP Content på WARC. 

Med våra kunders affärsmål som utgångspunkt går vi metodiskt till väga för att skapa en kärnfull och relevant kommunikation som håller i längden. Hos oss hittar du en samarbetspartner som blickar längre bort än nästa kampanj, som ser utveckling ur ett långsiktigt perspektiv och som erbjuder dig kommunikativa plattformar med framtiden som utgångspunkt. r2 gör skillnad för ditt företag.

Är du intresserad av hur hållbar kommunikation kan göra skillnad för ditt varumärke? Ta kontakt med oss så träffas vi för ett förutsättningslöst snack över bordet.

 

Källa: Dagens Analys

Vill du också göra skillnad?

Get in touch.

MessengerTelefonMail

Sharing is caring

000

Författare

Anders Hellstrand

Copywriter

anders@r2.se
072-729 06 01

Liknande artiklar.