Reklamskola
  • Sep072018
    reklamskolan

    USP

    Om du har en särskiljande USP är det större chans att du sticker ut i bruset, vilket kan leda till att kunderna väljer dig istället för konkurrenten.

    Läs mer
    r2 Kommunikation
  • Aug132018
    reklamskolan

    Emoji

    Vi älskar att pynta våra meddelanden med färgglada figurer. Men finns det några regler och hur kan företag använda dem till sin fördel? Vi benar ut lite begrepp. 🤔

    Läs mer
    r2 Kommunikation
  • Jun142018
    reklamskolan

    One page

    One Page-hemsidor har under de senaste åren blivit en av de stora trenderna på webben. Men vad är egentligen en One Page och när ska man använda sig av denna metod?

    Läs mer
    r2 Kommunikation
  • Jun052018
    reklamskolan

    Domän

    Du har tänkt starta ett företag och har kommit fram till ett grymt företagsnamn, ledigt och allt. Räcker inte det?

    Läs mer
    r2 Kommunikation
  • Apr042018
    Content
    reklamskolan

    Content

    Det är viktigt att skapa kvalitet och värde i innehållet. Detta för att skapa en relation och bli valbar hos kunden.

    Läs mer
    r2 Kommunikation
  • Apr032018
    bombmatta
    reklamskolan

    Bombmatta

    Vad innebär egentligen uttrycket bombmatta och när används metoden?

    Läs mer
    r2 Kommunikation

Denna webbplats använder cookies för att ge dig den bästa upplevelsen. Läs mer om vår integritetspolicy här
Godkänn genom att klicka på "Acceptera" -knappen.